Zapytanie Ofertowe

Jarosławiec 22.06.2021

 

Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjno- Handlowe

i Turystyczne „RAFA” Igor Kwiatkowski,

Pieńkowo 69,

76-113 Postomino

Zapytanie ofertowe

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku obiektu  Amber Port położonego w Darłowie  ul. Władysława IV 3 i 3 A,  nr dz. 98 i 99, o mocy 39,78 kWp. Prace obejmują m.in. dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń i elementów konstrukcyjno-montażowych; dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych i urządzeń towarzyszących wraz z wykonaniem koniecznego okablowania i instalacji uziemiającej. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy uruchomienia instalacji poprzez przyłączenie formalne i techniczne do sieci energetycznej dystrybutora energii działającego na terenie Zamawiającego zgodnie z zasadami i procedurami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej u danego dystrybutora energii oraz dokonania przeszkolenia przedstawicieli Inwestora z zakresu obsługi bieżącej i konserwacji systemu.

Darłowo, 22.06.2021

Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjno- Handlowe

i Turystyczne „RAFA” Igor Kwiatkowski,

Pieńkowo 69,

76-113 Postomino

 

 

Zapytanie ofertowe

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku obiektu  Amber Port położonego w Darłowie  ul. Władysława IV 3 i 3 A,  nr dz. 98 i 99, o mocy 39,78 kWp. Prace obejmują m.in. dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń i elementów konstrukcyjno-montażowych; dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych i urządzeń towarzyszących wraz z wykonaniem koniecznego okablowania i instalacji uziemiającej. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy uruchomienia instalacji poprzez przyłączenie formalne i techniczne do sieci energetycznej dystrybutora energii działającego na terenie Zamawiającego zgodnie z zasadami i procedurami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej u danego dystrybutora energii oraz dokonania przeszkolenia przedstawicieli Inwestora z zakresu obsługi bieżącej i konserwacji systemu.

 

Sekcja I Rola zamawiającego

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjno- Handlowe i Turystyczne „RAFA” Igor Kwiatkowski, Pieńkowo 69,

1.3) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-206-55-75

1.4) Adres zamawiającego

1.4.1.) Ulica: Pieńkowo

1.4.2.) Miejscowość: Pieńkowo 69

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-113 Postomino

1.4.4.) Województwo: Zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 Koszaliński

1.4.7.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@amberport.pl

1.4.8.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amberport.pl

 

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Usługowe

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: hotelarstwo

 

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku obiektu hotelowego  Amber Port położonego w Darłowie  ul. Władysława IV 3 i 3 A,  nr dz. 98 i 99, o mocy 39,78 kWp.

2.4.) Wersja ogłoszenia: 01

2.5.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.6.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.7.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.8.) obiektu hotelowego  Amber Port położonego w Darłowie  ul. Władysława IV 3 i 3 A,  nr dz. 98 i 99, o mocy 39,78 kWp.

2.9.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.10.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.11.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

 

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.amberport.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.3.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.4.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej:www.amberport.pl

3.5.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej. 3) Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ. 4) Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 5) Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@amberport.pl – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

3.6.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.7.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.8.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: Polski

3.9.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, została określona w SWZ – rozdział XXIV pkt 4.

 

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.3.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.4.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.5.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

obiektu  Amber Port położonego w Darłowie  ul. Władysława IV 3 i 3 A,  nr dz. 98 i 99, o mocy 39,78 kWp. Prace obejmują m.in. dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń i elementów konstrukcyjno-montażowych; dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych i urządzeń towarzyszących wraz z wykonaniem koniecznego okablowania i instalacji uziemiającej. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy uruchomienia instalacji poprzez przyłączenie formalne i techniczne do sieci energetycznej dystrybutora energii działającego na terenie Zamawiającego zgodnie z zasadami i procedurami przyłączenia instalacji fotowoltaicznej u danego dystrybutora energii oraz dokonania przeszkolenia przedstawicieli Inwestora z zakresu obsługi bieżącej i konserwacji systemu.

4.2.2.) Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Dostawa i montaż kompletnej instalacji, w tym, m.in.:
    1. moduły fotowoltaiczne (o mocy min. 340 Wp, okres gwarancji na produkt min. 20 lat,  okres gwarancji na liniowy spadek mocy min. 30 lat; wytrzymałość na obciążenie dynamiczne minimum 2 400 Pa oraz statyczne nie mniej niż 5 400 Pa, sprawność modułu nie mniejsza niż 20,10%, technologia monokrystaliczna, czarna rama),
    2. inwertery (moc falownika nie większa niż moc zainstalowanych ogniw fotowoltaicznych, sprawność nie mniejsza niż 97%),
    3. instalacja prądu zmiennego AC,
    4. rozdzielnice elektryczne: DC oraz AC,
    5. zabezpieczenie przeciwporażeniowe, przepięciowe,
    6. instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych,
    7. przeciwpożarowy wyłącznik prądu instalacji PV,
    8. monitoring produkcji energii w instalacji w czasie rzeczywistym (podłączony do sieci Wifi),

Powyższe parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może uwzględnić w ofercie urządzenia o wyższych parametrach.

  1. Projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej zawierający min. opis techniczny, schematy elektryczne, uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. p.poż,
  2. Konfiguracja i uruchomienie instalacji,
  3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem dokumentacji wymaganej przez operatora sieci energetycznej.
  4. Gwarancja: Wykonawca udzieli na okres co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości na zamontowaną instalację solarną i wszystkie pozostałe roboty oraz zainstalowane urządzenia. Okres ten będzie biegł zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy,
  5. Inne niezbędne elementy wymagające dostarczenia, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej o wskazanej mocy na ścianach elewacji zewnętrznej budynku,
  6. Wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zadania.
  7. Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej.
  8. Podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej operatora na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu.

4.2.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 – Instalacje słoneczne

4.2.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 – Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.5.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.6.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:  45 dni

4.2.7.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.8.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

1) cena

2) okres gwarancji

3) Serwis

4) Organizacja pracy

5) Innowacyjność

4.3.1.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.3.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.4.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.5.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.6.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.7.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.8.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.9.) Nazwa kryterium: serwis

4.3.10.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.11.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.12.) Nazwa kryterium: organizacja pracy

4.3.13.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.14.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.15.) Nazwa kryterium: innowacyjność

4.3.16.) Waga: 10

4.3.17.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów; a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ, b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed  jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.6.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy opatrzony pieczątką firmową, (jeśli podmiot posiada pieczęć), zawierać datę sporządzenia, nazwę i adres Oferenta, NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju,

w którym podmiot jest zarejestrowany), wartość netto i brutto oraz niezbędne załączniki.

b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,

c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,

d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XI SWZ,

e) Oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji wadialnej – zgodny z wymaganiami zawartymi w rozdziale XV SWZ,

 

SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.2.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.3.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.5.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowiony pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 4. Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. 5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. (art. 117 ust. 4) 6. W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale VIII SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 5 rozdziału IX SWZ.7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale IX SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.8. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.6.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania:: TAK

Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:

  • cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie.
  • postępowanie jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, która zarazem uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
  • w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym, postępowanie zostanie unieważnione.

6.7. Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:

  • jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  • jeśli została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym,
  • jeśli została złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z beneficjentem,
  • jeśli została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

 

SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy:

  • nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
  • wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
  • dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
  • dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy lub jej części w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania Umowy lub jej części ze względu na:

– zawarcie Umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

– inne przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,

– opóźnienie w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy, które nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy np. opóźnienie w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane, a nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

– siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, pandemia, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,

  • dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, o których mowa w przepisach powszechnie obowiązującego prawa związanych z pandemią COVID-19, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w tych przepisach.
  • nastąpi zamiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.

7.3.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

 

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 29.06.2021

8.2.) Miejsce składania ofert: poczta elektroniczna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 30.06..2021

8.4.) Termin związania ofertą: 30.06.2021

 

 

9.) Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:

Joanna Klimowicz – General Manager